Bemötande i tuffa situationer - digitalt
- Träffar: 737
Uppgradera ditt professionella bemötande till världsklass!
Ett gott bemötande är kärnan i varje framgångsrik interaktion. Men låt oss vara ärliga, det är inte alltid enkelt. Är du redo att ta ditt bemötande till nästa nivå och bemästra konsten att hantera även de mest utmanande situationerna med kunder och medborgare?
Vem bör delta: Denna kurs är skräddarsydd för dig som arbetar inom kundtjänst, försäljning, support eller någon annan form av kund- eller medborgarrelation. Oavsett om du jobbar med bemötande IRL, i telefon eller via e-post, är denna kurs ett måste för dig som strävar efter en tydligare säkrare kommunikation.
Varför denna kurs: Genom en kombination av insikter och konkreta verktyg kommer du att lära dig att bemöta varje situation med lugn och självsäkerhet. Från att navigera genom stressiga ögonblick till att hantera otrevliga attityder, klagomål och konflikter, kommer du att utrustas med den insikter, kunskap och trygghet som krävs för att lyckas.
Datum: 12 december 2024
Tid: 09.00-12.00
Plats: Digitalt via Zoom
Vad du kommer att lära dig
- Förståelse för kundens och medborgarens behov och förväntningar.
- Konsten att inkludera och bemöta professionellt i alla situationer.
- Effektiva strategier för att hantera stress och irritation.
- Motverka dina impulser med STAR.
- Avväpna konfrontation och hantera härskartekniker.
- Kommunikativa verktyg för att utstråla självsäkerhet i alla kommunikationskanaler.
- Att lyssna aktivt för att upptäcka viktig information och förstå kundens behov på djupet.
- Få med dig kroppspråkets viktigaste nycklar i kommunikationen.
Kursens höjdpunkter
- Bemötande i världsklass: Lär dig att skapa en omedelbar positiv inverkan.
- Praktiska verktyg för att navigera genom utmanande situationer.
- Öva på att använda din röst, ditt kroppsspråk och dina ord för att skapa förtroende och tillit.
- Dela och lära från dina egna erfarenheter i en stödjande miljö.
Anmäl dig nu och ta steget mot att bli en mästare på professionellt bemötande!
Pris: 2 299 kr exklusive moms
I priset ingår digitalt kursmaterial
Anmäl dig via formuläret, betalning erläggs mot faktura
{BreezingForms : bemotande_tuffa_situationer_digitalt}
Bokningsregler gällandes avbokning
Kostnadsfri avbokning av utbildningsplats fram till 30 dagar till utbildningsstart.
Vid avbokning 29-15 dagar före utbildningsstart debiteras 50% av kostnaden.
Vid avbokning 14 dagar före utbildningsstart eller senare debiteras hela kursavgiften.
Skulle du få förhinder och ej kan delta överlåt gärna kursplatsen till en kollega.
Om kursledaren Nina Buchaus och utbildningsföretaget Crevi Retorik
Nina Buchaus är VD och utbildare i företaget Crevi Retorik. Hon har 15 års erfarenhet av att coacha och utbilda inom offentliga sektor och näringsliv. Nina har stor kompetens och erfarenhet av bemötande och kommunikation. Hennes kurser får höga betyg av deltagarna - de är strukturerade, konkreta och upplevelsebaserade.
Vill ni ha denna kurs till er organisation eller enhet?
Välkommen att höra av dig till Nina Buchaus 070-6322192 eller info@creviretorik.se